16 maja 2013

Honda Integra Type-R DC2/4











Oto przykład JDM w najczystszej postaci i moim zdaniem w najpiękniejszym wydaniu. Integra Type-R to obiekt marzeń większości japońskich nastolatków wychowanych na mandze i kulcie odważnych ścigantów z górskich przełęczy.

Honda Integra Type-R idealnie reprezentuje chyba najpiękniejsze lata japońskich produkcji. Bo właśnie lata 90'te uważam za najbardziej udane wśród projektów produkcji z Kraju Kwitnącej Wiśni. Auta jeszcze nie tak mocno naszprycowane elektroniką, konstrukcje lekkie i w dużej mierze proste w naprawach.

Dołączyć do tego należy jeszcze stosunkowo niewielkie pojemności rzędu 1.8 litrów, które osiągają moc maksymalną 190KM bardzo wysoko, bo tuż przy cyfrze 9 na obrotomierzu! Tam, gdzie zwykle zakres obrotomierza samochodu się kończy, w ITR nadal trwa walka benzyny z powietrzem, czego skutkiem jest spalanie mieszanki i otrzymanie maksymalnej mocy okrapionej pięknym jak na rzędową "czwórkę" brzmieniem.

Nic więc dziwnego, że samochód pokochali sympatycy nocnego ścigania. Integra Type-R to kultowe auto japońskiej sceny zarówno streetracingowej jak i wizualnie tunerskiej. Poniższy model to przykład jak doprawić piękną japońskie coupe z lat 90'tych dobrze dodanymi detalami, nie niszcząc oryginalnej linii.


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz