10 maja 2013
Porsche Panamera GTS
Model GTS idealnie wpasowuje się między podstawową Panamerą 4 a topowymi Turbo i Turbo S. Wersja dla tych, którzy nie potrzebują osiągów i spalania 500-550 konnej jednostki ale zwracają uwagę na poprawione linie w stosunku do podstawowych wersji.
Panamera GTS uznawana jest za najbardziej sportowa odmianę Panamery. Pomimo mocy 430KM (Turbo legitymuje się 500KM) i napędu na 4 koła to właśnie GTS uznaje się za tą, która daje najwięcej frajdy dla kierowcy.
Trochę suchych faktów: wolnossące V8 o pojemności 4.8 litra przyspiesza do setki w 4,5s i osiąga prędkość maksymalną 288km/h. Spalanie? 10,7-10,9 litra w cyklu mieszanym podawane przez producenta.
Z zewnątrz GTS odróżniają zderzaki upodabniające samochód do wersji Turbo oraz 19" lub 20" felgi współgrające z zawieszeniem obniżonym o symboliczne 10mm.
Jak to wszystko wygląda możecie się przekonać na poniższych zdjeciach.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz